Back-office munkatársat keresünk
Az Év Alapkezelője díjjal is kitüntetett Accorde Alapkezelő Zrt. keresi új back-office munkatársát bővülő csapatába. Téged keresünk, ha szeretnél tagja lenni egy dinamikusan fejlődő szervezetnek, igazi csapatjátékos vagy, aki proaktivitásával és szakma iránti elkötelezettségével hozzájárul sikeres működésünkhöz.
Feladatok:
• Pénz- és értékpapírügyletekkel kapcsolatos elszámolási folyamatok végrehajtása, nyomonkövetése, ellenőrzése
• Befektetési alapok napi nettó eszközérték kiszámolása
• Törzsadatok, árfolyamok rögzítése, ellenőrzése
• Jelentéstételi kötelezettségekben való részvétel
• Partnerekkel, letétkezelőkkel történő kapcsolattartás
Elvárások:
• Tőkepiaci alapismeretek
• Társalgási szintű angol nyelvtudás, elsősorban írásban
• Egy-két éves alapkezelői/letétkezelői/treasury operációban szerzett munkatapasztalat
• Proaktív, jó problémamegoldó képesség
• Jó kommunikációs képesség
• Önálló, felelősségteljes gondolkodás
• Határidők tartása
Elvárások:
• Clavis rendszer ismerete
• WARP/KHR/ERA/elektronikus banki rendszerek ismerete
• Szakirányú végzettség
• Értékpapír jogi vizsga/VAP/tőzsdei szakvizsga
Amit kínálunk:
• Szakmai fejlődési lehetőség
• Versenyképes jövedelem
• Home office lehetőség
Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésedet, küldd el önéletrajzodat, Baldauf Sarolt HR munkatársunknak az s.baldauf@con.hu email címre.