Back-office munkatársat keresünk

Az Év Alapkezelője díjjal is kitüntetett Accorde Alapkezelő Zrt. keresi új back-office munkatársát bővülő csapatába. Téged keresünk, ha szeretnél tagja lenni egy dinamikusan fejlődő szervezetnek, igazi csapatjátékos vagy, aki proaktivitásával és szakma iránti elkötelezettségével hozzájárul sikeres működésünkhöz.

Feladatok:

• Pénz- és értékpapírügyletekkel kapcsolatos elszámolási folyamatok végrehajtása, nyomonkövetése, ellenőrzése
• Befektetési alapok napi nettó eszközérték kiszámolása
• Törzsadatok, árfolyamok rögzítése, ellenőrzése
• Jelentéstételi kötelezettségekben való részvétel
• Partnerekkel, letétkezelőkkel történő kapcsolattartás

Elvárások:

• Tőkepiaci alapismeretek
• Társalgási szintű angol nyelvtudás, elsősorban írásban
• Egy-két éves alapkezelői/letétkezelői/treasury operációban szerzett munkatapasztalat
• Proaktív, jó problémamegoldó képesség
• Jó kommunikációs képesség
• Önálló, felelősségteljes gondolkodás
• Határidők tartása

Elvárások:

• Clavis rendszer ismerete
• WARP/KHR/ERA/elektronikus banki rendszerek ismerete
• Szakirányú végzettség
• Értékpapír jogi vizsga/VAP/tőzsdei szakvizsga

Amit kínálunk:

• Szakmai fejlődési lehetőség
• Versenyképes jövedelem
• Home office lehetőség

Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésedet, küldd el önéletrajzodat, Baldauf Sarolt HR munkatársunknak az s.baldauf@con.hu email címre.